Op dinsdag 10 september 2019 organiseren wij, samen met de Beroepsfederatie RADI, een nieuwe bijeenkomst in het kader van de permanente educatie. Wij hopen dat je hierbij aanwezig kunt zijn. In eerdere nieuwsbrieven hebben we deze datum al aangekondigd.

Wanneer we over duurzame inzetbaarheid praten en/of over sociale bedrijfskunde, valt er altijd veel te delen. Daarom hebben wij ditmaal gekozen om twee gastsprekers uit te nodigen voor de PE-sessie van 10 september aanstaande.
We starten ditmaal om 15.30 uur en eindigen zo rond 19.30 uur. Vanzelfsprekend wordt het eten en drinken verzorgd.

Om 15.30 trappen we af met het informeren van de adviseurs over een aantal belangrijke recent ontwikkelingen zoals een portal exclusief voor alle RSBA/RADI adviseurs met naslagwerken, informatie en de toegang tot diverse tools die je in kan zetten tbv je advisering . We starten on-time dus zorg ervoor dat je op tijd bent !

Rond 16.00 uur hebben wij mevr. dr. Truus van Amerongen bereid gevonden ons mee te nemen in innovatie in de Arbodienstverlening. Denk daarbij aan automatisering, arbeidsongeschiktheid scans, algoritmes en voorspellen van verzuimscenario’s, leidend tot optimale schadelastbeperking. Ze bespreekt ook de ontwikkelingen rondom taakdelegatie en casemanagement, mede in relatie tot die automatisering . Dr. Van Amerongen is arts en medisch directeur bij Human Capital Care. Een van de grootste arbodiensten in Nederland met een sterke focus op data.

Na de pauze zullen wij verder gaan met Willem Vreeswijk, eigenaar van VVP Vakblad voor Financieel adviseurs en editor-in-chief bij New Financial Forum. Willem zal zijn kijk op radicale innovatie binnen de financiële wereld met jullie delen door middel van interessante voorbeelden uit de praktijk!

Door deze twee onderwerpen tijdens deze avond centraal te stellen krijgen jullie een belangrijke kijk in de nabije toekomst en daarmee gepaard gaande verschuivingen in adviseursposities.
We spiegelen dit uiteraard aan klantbehoeften en behoeften van risicodragers. We hebben twee bevlogen sprekers, mis het niet!

De locatie is Perkinsbaan 11, 3439 ND Nieuwegein, Dynahouse.

Deze bijeenkomst is bedoeld voor zowel RSBA adviseurs als RADI adviseurs, dus voor iedereen een mooie gelegeheid om kennis te maken met andere adviseurs.

Gaag zien we je 10 september 2019 in Nieuwegein!